cuz we made a promise, we swore we'd always remember

Dear diary..
Har det redan hunnit blivit augusti?!?! Senast jag skrev här taggade jag till 
summerburst, sommar, semester och Rihanna. Slutspurten av sommaren 
har redan börjat och snart är höstmörkret och vintern tillbaka, tyvärr.
 
 
Även om det suger med kyla, snö och mörker så är jag sjukt taggad på hösten. I
september börjar min ledarskaps utbildning, 20 träffar på 3 olika varuhus i Sverige som avslutas
i januari. Kommer bli en fantastisk resa om ledarskap och människor. Sen lite ljusglimtar i höstmörkret
som Bieber och Gomez kommer sitta perfekt! Ska försöka pricka in en weekend i London hoppas jag också
mitt i all kyla. Gjorde tabben förra året att jag inte hade något planerat under hösten/vintern - det fick mig att 
känna mig som en död robot som bara räkna dagar tills solen kom tillbaks igen, haha! Så iår blir det 
lite äventyr istället! ;)
 
Såg helt random ett glee avsnitt på TV där puckerman gör en cover på Bruce Sprinsteens "No surrender". 
Texten till den låten och hans lugna verision fick mig verkligen att fastna för låten samt se tillbaka till "the good old days" på höglanda.
Därför titeln "cuz we made a promise, we swore we'd always remember". Saknar inte att bo på 
höglanda och gå i skolan men saknar att ha alla mina vänner samlade på en plats. Idag är vi alla utspridda 
över hela Sverige/Europa. Det kommer aldrig bli som förut och alla kan vi inte hålla kontakten men vi kommer alltid bära
med oss alla minnen vi har tillsammans. 
 
Några guldbilder från semestern nedan!
xx
llejons
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: