Long time no see.

Nu var det 3 månader sen sist.. 
 
What up då? 
 
Sommaren är över, även om denna sommaren mest bara bjöd på regn  är
det alltid lite sorgligt att gå in i september. 
 
Jag har äntligen, äntligen fått min drömlägenhet på galgberget. En tvåa med
balkong, tvättmaskin, diskmaskin samt torktumlare!! Äntligen!! Har inflyttning
1/11 och det känns hur bra som helst! Så nu har jag lite att fixa med allt ifrån 
roliga saker som att köpa möbler till lite mindre roligare saker som hemförsäkring 
och bredband. Men allt som allt känns detta hel rätt!! 
 
Var ju för några veckor sedan på roadtrip till Erika som jag inte har sett sen juni 2014.
Landis åkte också dit och vi hade riktigt roligt!! Det va så roligt att träffa de igen. Jag 
tycker det är så roligt att man kanske inte har setts på flera år och kanske inte snackar
varje dag men när man väl ses så är det precis som om det vore igår. Det är äkta vänskap det. 
 
Nästa lediga helg den 11-13 åker jag äntligen till Göteborg också! Känns verkligen som att det
är dags, faktiskt 4 månader sist. 
 
Och jobbet? Det rullar på precis lika fantastiskt som vanligt! Världens bästa jobb <3 
 
Kommer lite blandade bilder från den senaste tiden.
 
xx
llejons
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: